środa, 4 stycznia 2017

Postanowienia

Hej Kochani

Wraz z nowym rokiem robimy sobie postanowienia "nowy rok, nowy ja" i zazwyczaj nam nie wychodzi wytrwanie w nich. Co prawda ja nie wychodzę z takiego założenia gdyż jeśli chcemy się zmienić to zróbmy to teraz a nie gdy zmienimy cyfry w kalendarzu. Post nie będzie dotyczył moich osobistych postanowień a bardziej blogowych.


 1. Zdecydowanie chcę pisać regularnie ! 
Na tą chwilę spróbuję raz w tygodniu ale może uda mi się częściej ^^

2. Chcę nadać charakteru mojego bloga. Nie chce by było wszystko i nic ale chcę się rozwijać w tym co lubię.

3. Serie postów. Mam w głowie kilka pomysłów na serię,które mogą Was zainteresować.

4. Chcę robić lepsze zdjęcia !

To chyba będzie na tyle,tak myślę. Mam nadzieję,że uda mi się je zrealizować w pełni tak jak to sobie zaplanowałam w głowie i ruszamy ^^

Miłego Dnia ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz