czwartek, 26 stycznia 2017

26.01.2017

Hejka ^^
Odłożyłam już laptopa, miałam zamiar położyć się spać ponieważ boli mnie głowa. Gdy tak leżałam, myślałam o czym mogła bym napisać posta i o tym,że mam mało pomysłów na wpisy tematyczne.W pewnym momencie przeglądania instagrama i pinterest'a, pomyślałam "czemu by nie zacząć pisać o tym co mam w myślach, taki ala pamiętnik". Nie mogłam się powstrzymać i zaczęłam pisać tego posta.Nie znam się na niczym bardzo dobrze, by prowadzić bloga na jeden wybrany temat. Można by powiedzieć,że powinnam przestać, nawet czasem o tym myślę ale po jakimś czasie to znika ponieważ polubiłam pisanie albo robienie zdjęć na bloga.Znalazły się osoby,które go wyświetlają dlatego też nie chcę przestać. Z początku założyłam go by robić coś ciekawego, dość dziwne podejście ale jestem dość skomplikowana. Może ten sposób pisania Wam się spodoba,może nie ale chcę się dzielić moimi myślami. Uważam,że właśnie po to zakłada się bloga by wyrażać siebie. Chcę podzielić się z moimi zainteresowaniami jeśli tak je można nazwać,rzeczami,które mnie inspirują oraz szarą codziennością.

Mam nadzieję,że Was nie zanudziłam ^^

Dobrej Nocy 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz