czwartek, 19 stycznia 2017

Co można robić podczas ferii zimowych ?

Hej kochani !
W prawdzie moje ferie zbliżają się do połowy, ale miałam natchnienie by napisać posta. Możliwe,że ferie jeszcze przed Wami i jeśli nie wiecie, jak spędzić ten czas to mam nadzieję,że podrzucę Wam jakiś ciekawy pomysł. Mamy do wykorzystania dwa tygodnie błogiego lenistwa.Szybko zleci ale może by tak się trochę poruszać, zamiast spędzić ten czas przed komputerem ? W roku szkolnym możemy mieć mało okazji, by spędzić dużo czasu ze starymi przyjaciółmi z innych szkół a ferie to idealna okazja ! Jeśli nigdzie nie wyjechałeś/aś  na narty czy inne sporty zimowe, to może warto pokusić się na wykorzystanie,któregoś pomysłu ? 

Oto moje propozycje co można porobić:

1. Park Trampolin
Świetna zabawa w gronie znajomych lub z drugą połówką ! Nie dość,że spędzicie czas na przyjemnych ćwiczeniach, z przyjaciółmi to jeszcze uwolnicie masę endorfin na resztę dnia. 

2. Łyżwy 
Nie może ich zabraknąć na liście. Osobiście uwielbiam chodzić na nie z moimi przyjaciółmi.Dobry zamiennik dla rolek ^^

3. Let Me Out
Gry typu escape room są bardzo ciekawe.Rozwijają nasz intelekt a w dodatku można się świetnie bawić ze znajomymi. Jest dużo pokoi dlatego raczej każdy znajdzie coś dla siebie.

4. Wrotkarnia
Z tego co wyczytałam w internecie w Polsce są jak na razie 3 w Warszawie, Katowicach oraz w moim mieście Łodzi. Jeśli kręcą Cię klimaty retro to z pewnością Ci się spodobają.

5. Praca
Jeśli chciałbyś spożytkować wolne w lepszym celu np. zarobieniu to praca jest dobrym wyborem. W gastronomi lub na promocjach non stop kogoś poszukują.

6. Książki
W czasie szkoły mam mało czasu  na czytanie książek chyba,że w drodze do szkoły ale nie zawsze się to udaje więc wolne to idealny czas by porozwijać naszą wyobraźnię.

7. Gry
Ale nie te na komputerze tylko planszówki. Osobiście je  uwielbiam bo dużo grałam z moim bratem.

8. Sanki
Zabawy na śniegu są bardzo przyjemne niezależnie od weku ^^

To tyle z moich pomysłów co można robić w ferie.Mam nadzieję,że coś zwróci Waszą uwagę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz