niedziela, 10 czerwca 2018

Sesja zdjęciowa.

Cześć,dziś chcę Wam opowiedzieć o mojej sesji zdjęciowej. W maju umówiłam się ze znajomym fotografem na sesję. Dogadaliśmy miejsce,stroje oraz godzinę. Spotkaliśmy się w centrum w "Stajni Jednorożców" by od niej udać się na ul.Piotrkowską. Powiem szczerze,że fotograf mnie zaskoczył,
przygotował wszystkie miejsca,w których mieliśmy robić zdjęcia. A właściwie przeszedł naszą trasę dzień wcześniej,by wybrać jak najlepsze miejsca do zdjęć. Super przygotowanie! Ja w swoim życiu miałam już kilka lub kilkanaście sesji z fotografami i powiem szczerze,że bardzo to lubię. Zawsze dostaję dobre rady,które pomagają mi w przyszłych zdjęciach. Sporo się nauczyłam przez 3 lata podczas,których chodziłam na sesje. Nadal uważam,że jestem mało doświadczona,ale to zdobywa się z czasem. Mam nadzieję,że zdjęcia,które zrobiliśmy przypadną Wam do gustu. Poniżej umieszczam tylko kilka,moim zdaniem najlepszych ujęć.
 Co myślicie o tych zdjęciach ? Może widzicie jakieś błędy ? 
Możecie mi o tym powiedzieć w komentarzach.
Nie tylko Wrocław ma skrzaty. Te Łódzkie ukrywają się w bramach. Przed praktykami w biurze podróży,nawet o nich nie wiedziałam.


 To zdjęcie jest jednym z moich czołowych ulubieńców. Wygląda jak do reklamy jakiegoś sportowego sklepu albo takiego lifestyl'owego.

Czy ktoś z Was również pozuje ?
Miłej niedzieli !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz