niedziela, 17 czerwca 2018

Wydałam pół tysiąca na grilla !

Cześć, w prawdzie wydarzenie o, którym zaraz napiszę wydarzyło się dwa miesiące temu, ale chciała bym to uwiecznić. A mowa o moich 19-stych urodzinach, szybko czas leci. Od poprzednich urodzin wiedziałam, że chcę wyprawić kolejną imprezę, ale tym razem inną i lepszą od poprzedniej (która była totalną porażką, dla mnie). Dzięki mojemu ukochanemu było to jednak możliwe, pozwolił mi wyprawić przyjęcie na swojej działce. Bardzo spodobał mi się ten pomysł, ale było mi trochę, a nawet bardzo głupio tak robić imprezę na nie swojej działce. Decyzja została podjęta i zaczęliśmy przygotowania. Moje urodziny miały mieć charakter grilla z przyjaciółmi, zaprosiłam 19 osób, z czego nie mogły zjawić się trzy osoby. Kilka dni wcześniej poszłam do pepco po papierowe talerzyki, kubki, oraz po jednorazowe sztućce. Powiem Wam, że mają oni śliczne wzory na takich jednorazowych zastawach oraz cenowo też byłoby w porządku. Większość zakupów zrobiliśmy w Kaufland, mięso, przekąski,napoje i inne rzeczy. Dzień wcześniej musieliśmy posprzątać działkę, okazało się, że brakuje krzeseł, więc mój tata wpadł na pomysł by je wypożyczyć. To była dobra decyzja, każdy miał gdzie siedzieć bez konieczności kupowania na biegu krzeseł. Tak to wyglądało ze strony organizacyjnej, sporo jedzenia zostało po imprezie, ale wolę by było za dużo, niż jakby moi goście mieli być głodni.

Co do samych urodzin, dla mnie były bez dwóch zdań lepsze od poprzednich. Mam po nich bliznę haha, która będzie mi przypominała o tym dniu. Goście byli zadowoleni, ja tak samo, więc czego chcieć więcej ? W prawdzie chciała bym mieć więcej zdjęć z tego dnia, ale niestety nie byliśmy w stanie. Choć w prawdzie mało jadłam, ale mogłam spędzić miło czas z moimi przyjaciółmi. Brakowało mi takich spotkań, bo w normalne dni zazwyczaj spotykam się z nimi tylko w szkole lub siedzę w domu z ukochanym. Największą atrakcją był hamak ! Moi znajomi tak go polubili, że siadali na nim po trzy osoby, po imprezie okazało się, że drzewo się zaczęło ruszać po tym grillu. Po tym dniu mam wiele miłych wspomnień w głowie, choć jedno złe też. O np moja znajoma z klasy przespała 3 godziny zabawy ! To by było na tyle, zostawiam Was ze zdjęciami z tego dnia i do zobaczenia w następnym poście.
Tak wygląda działeczka, na której zrobiłam urodzinki.
 Tak jak pisałam hamak przypadł do gustu.
Tutaj ja z moją przyjaciółką z technikum.
Oraz mój ukochany dzięki, któremu mogłam je wyprawić.
Miłego Dnia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz