wtorek, 31 lipca 2018

Nie uwierzysz ! Założyłam monokini do kina !

Cześć, dwa tygodnie temu było jak co miesiąc kino kobiet w Helios. Już nie raz mogliście o tym przeczytać na moim blogu. Tym razem, miałyśmy przyjemność oglądać film pt;"Pozycja Obowiązkowa". W prawdzie nie był to seans przedpremierowy, jak to miało miejsce w poprzednich edycjach, ale nie żałuję, wybrania się na ten film. W tym miesiącu sala była pełna,przyszło bardzo dużo kobiet, a nawet dwóch mężczyzn,którzy dołączyli po konkursach. Warunkiem tej edycji był urlop, coś idealnego dla mnie ponieważ uwielbiam lato i wszystko co z nim związane. Gdy tylko pomyślałam o tym temacie, już wiedziałam w co się ubiorę. Wakacje kojarzą mi się z bikini, dmuchanymi akcesoriami do wody, słomkowym kapeluszem oraz okularami. I właśnie tak się ubrałam do kina ! Mojego brata narzeczona nie dowierzała, że naprawdę to zrobię. Na szczęście nie byłam sama, bo moją ciocia również była na tyle szalona. Ta edycja była w pewnym sensie lepsza od poprzednich. Na stępie każda uczestniczka otrzymała piwo Karmi, kupony zniżkowe jak zawsze oraz kupony do uczestnictwa w konkursach. Konkursy zawsze są dobrze przemyślane i sprawiają uczestnikowi oraz widowni rozrywkę. W następnym miesiącu będziemy mogły oglądać "Mamma Mia, Here We Go Again". Czy ktoś z Was ma zamiar się wybrać ?

Co do samego filmu, to "Pozycja Obowiązkowa" opowiada o czterech, starszych kobietach, które raz w miesiącu spotykają się w "klubie książki". Każda po kolei wybiera lekturę dla całej reszty. Ich życie zmienia się, kiedy jedna z nich prezentuje im "50 Twarzy Grey'a". Jest to przyjemna komedia-romantyczna, nie tylko dla kobiet, pełna emocji jakich doświadczają dojrzałe kobiety, które odniosły już sukces zawodowy. Podczas naszego seansu coś się zepsuło i przez 10 minut nie miałyśmy obrazu, a następnie wyłączyli nam seans. Ciekawe doświadczenie zważywszy na to, że większość kobiet czekała prze kolejne pół godziny, by zobaczyć koniec, tak nam się spodobał te film. Jeśli jeszcze go nie oglądaliście to bardzo Wam go polecam.

Podczas każdej edycji, osoby przebrane robią sobie wspólne zdjęcie.
Wszystkie zdjęcia z seansów są na fanpage'u Kino Kobiet.
Udało mi się zdobyć nagrodę za konkurs "Warunki", tak się cieszę.
W prezencie za Warunki, otrzymałam bransoletkę oraz katalogi z firmy Briju.

A czy Wy byliście ubrali kostium kąpielowy do kina ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz