piątek, 24 sierpnia 2018

4 kosmetyki od Venus, stwórz własną recepturę.

Cześć, przychodzę dziś do Was z postem o kosmetykach z firmy Venus. Post powstał, przez trwającą promocję w Rossmann'ie 2+2 gratis. W pierwszym momencie jak się o niej dowiedziałam, byłam zadowolona, ponieważ skończyło mi się serum i esencja. Jednak gdy zawitałam już do drogerii to okazało się, że te produkty nie są na promocji, więc kupiłam odżywkę do włosów z Garnier'a oraz 4 produkty z marki Venus. Słyszałam już o nich z insta story Viva a Viva. Postanowiłam, że je przetestuję, dziś chcę się z Wami podzielić moim pierwszym wrażeniem. Kosmetyki mają bardzo dobry skład, ponieważ jest w 95 - 100% naturalny ! Zwykle nie zwracam na to większej uwagi, ponieważ biorę kosmetyki, które zainteresują mnie działaniem lub słyszałam, że są dobre. Podoba mi się w nich to, że można używać je jako osobne kosmetyki oraz można dodawać do własnych kosmetyków, lub tworzyć własne kombinacje kosmetyków. Tu możecie zobaczyć receptury Venus Nature.
A czy Wy skorzystaliście z promocji? A może znacie i lubicie te produkty ? 
Dajcie mi znać w komentarzach.

1. Regenerująca maska Papaya Hair Food.
 Maskę kupiłam, ponieważ skończyłam już wszystkie odżywki jakie miałam. Jest w 98% pochodzenia roślinnego/naturalnego. Przepięknie pachnie i zapach utrzymuje się na włosach, po ich umyciu. W prawdzie mojej przyjaciółce nie daje ona efektu wow, to pomyślałam, że i tak ją przetestuję. Przeznaczona jest do włosów zniszczonych, a moje po farbowaniach potrzebują pomocy. Po pierwszym użyciu jedyne co czuję to zapach, może przy następnych poczuję jakieś większe nawilżenie.

2. Masło Shea.
 Pierwszy raz mam masło shea samo, zwykle miałam go w składzie innych kosmetyków. W konsystencji jest jak olejek kokosowy. W postaci stałej, po nałożeniu zmienia się w olejek, który bardzo dobrze natłuszcza skórę. Przeznaczony jest do stosowania na praktycznie całym ciele. Zawiera witaminę F, E oraz A. Nie zdecydowałam jeszcze, czy będę go używała osobno, czy dodam do kosmetyków. Na pewno zajrzę na stronę, by zobaczyć receptury na własne kosmetyki.

3. Koncentrat odmładzający do rak i paznokci.
Kremik bardzo ładnie pachnie, w miarę szybko się wchłania. W skład wchodzą ekstrakt z miodu, ekstrakt z cytryny, oraz ekstrakt z pomarańczy. Koncentrat ma regenerować naszą skórę, odbudowywać oraz uelastyczniać.
4. Olejek z owoców awokado.
5. Woda różana.
Olejek z awokado ma wzmacniać ochronę skóry, zwiększać jej elastyczność, oraz ją odżywiać. Nie pachnie on jakoś intensywnie. Zamierzam go dodać do moich kosmetyków by polepszyć ich działanie.
Woda różana oczyszcza i tonizuje, pobudza mikrokrążenie oraz nawilża naszą skórę. Kupiłam ją w celu tonizacji skóry, ponieważ dawno nie używałam takich produktów, a dobrze wpływają na naszą skórę. Po tonizacji staje się bardziej miękka.

Miłego Dnia !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz