poniedziałek, 5 lutego 2018

Kino na obcasach-luty

Hejka.
Jeśli jesteście moimi czytelnikami,to zapewne czytaliście już posta o kinie na obcasach. Na poprzednim seansie niestety nie mogłam się zjawić, choć bardzo żałowałam. W tym miesiącu w Łódzkim Multikinie odbyła się taka impreza niestety po raz ostatni. Silver Screen zrezygnował z seansów tylko dla pań, choć moim zdaniem było to, naprawdę dobrym pomysłem. Wraz z kobieca stroną mojej rodzinki postanowiłyśmy, w marcu wypróbować kino dla kobiet w Heliosie. Bardzo się cieszę z takiej opcji, ponieważ wolę Helios'a zamiast Multikina. Z tego co widziałam,to wiele partnerów z poprzedniego kina przeszło do Heliosa. Nie mogę się tego doczekać i na pewno napiszę tu moje wrażenia. A w tym miesiącu byłyśmy na filmie pt; "Plan B", historia byłą wzruszająca, w kilku momentach zabawna,ale to tyle. Film mi się nie podobał,przez większość filmu zastanawiałam się o co dokładnie chodzi i koniec nastał za szybko. Co prawda jest on bardzo życiowym filmem,ale nie przypadł mi do gustu. Jeśli mieszkacie w Łodzi macie szansę na kino dla kobiet w kinie Helios, ponieważ to wydarzenie u nich jest 21 lutego. Nie będę opisywała całego filmu,bo może ktoś z Was zamierza go obejrzeć. W każdym razie to pokazy przed seansem były bardzo przyjemne, zawsze są konkursy,losowania,w których możemy zgarnąć bardzo fajne nagrody.Podczas tej edycji udało mi się wylosować książkę pt; "Jesteś Moja". Na razie nie mam czasu na jej przeczytanie.
Ktoś z Was czytał, co o niej sądzicie ?
Jak przeczytałam tytuł tej książki, myślałam,że jest to romans. Nic bardziej mylnego jest to historia o kobiecie,która w akcie desperacji porywa obcej kobiecie dziecko i wychowuje je. Udaje jej się przez 20-ścia lat dotrzymać tajemnicy. Jest to opowieść o utracie i nadziei, oraz o tym jak jedna decyzja może odmienić życie innym ludziom.
Dostałyśmy takie indyjskie jedzenie, na poczęstunek przed filmem. Niestety nie pamiętam, co dokładnie dostałyśmy,ale to brązowe było pikantne a czerwone było bardzo dobre. To czerwone to podejrzewam,że butter chicken czyli kurczak grillowany w piecu Tandoor w pomidorowo-maślanym sosie z dodatkiem śmietany. Takie dobroci można dostać w restauracji Ganesh w Łodzi.
Miłego Dnia.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz