wtorek, 13 lutego 2018

Moje ferie

Hejka,moje ferie się skończyły,a dziś chciała bym Wam o nich opowiedzieć. W tym roku nigdzie nie wyjechałam,zresztą jak zawsze. Chciałam poleniuchować z moim ukochanym w domciu. Pierwszy tydzień leżeliśmy w moim domciu,natomiast w drugim postanowiliśmy się trochę poruszać. Praktycznie codziennie o 12 jeździliśmy na lodowisko "Bombonierka" w Łodzi. Co roku kilka razy się tam wybieramy,ale w tym roku chcieliśmy nauczyć się czegoś więcej niż jazdy prosto. Mój przyjaciel świetnie jeździ na rolkach,więc mu robienie trików nie sprawiało problemu. Ja natomiast chciałam się tylko nauczyć jeździć tyłem. W prawdzie coś tam próbowałam,ale za każdym razem bałam się,że w kogoś uderzę. Na szczęście nic takiego się nie wydarzyło. czasem pod wieczór chodziliśmy jeszcze na basen,ponieważ zakochaliśmy się w saunie. Nie ma dla nas znaczenia jaka to będzie,ponieważ każda sauna działa dobrze dla ciała. Lubię uczucie ciepła,więc sauna jest teraz dla mnie idealnym miejscem na te zimne,zimowe dni i wieczory. Miałam w planach więcej rzeczy do roboty,ale wyszło jak zawsze tylko na chęciach. Przynajmniej udało mi się odpocząć. A teraz mam masę rzeczy do zaleczenia i nadrobienia w szkole,ponieważ przed feriami się rozchorowałam. Oprócz tego nadrobiliśmy nasze seriale a mianowicie Arrow'a i The Flash'a. Zgodnie z misiem stwierdziliśmy,że ten sezon Flasha jest zdecydowanie lepszy od jego przyjaciela Zielonej Strzały. Chciałam pisać posty co dwa dni,ale nie widziałam sensu w pisaniu skoro i tak siedziałam większość czasu w domciu. A czy Wy mieliście już ferie ? Jak je spędziliście lub zamierzacie spędzić ?
Miłego Wieczoru.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz